• Nowy
search

Sztuczna inteligencja - rzeczywiste wyzwania

Nowe technologie w komunikacji społecznej

Tom 23

49,90 zł

Informacje o dostawie
Poczta Polska List polecony
Do 5 dni roboczych (darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 222 zł)
12,00 zł
Kurier DPD
Dostawa do 3 dni roboczych
15,00 zł
Kurier DPD płatność przy odbiorze
Dostawa do 3 dni roboczych
16,00 zł
Odbiór osobisty (Tarnów, ul. Mościckiego 5)
Odbiór w księgarni
Darmowa
InPost Kurier
15,00 zł
InPost Paczkomat
13,00 zł

Rozważania na temat korelacji sztucznej inteligencji i pojmowanej szeroko komunikacji społecznej rozpalają wyobraźnie użytkowników mediów, a także badaczy komunikacji społecznej. Sztuczna inteligencja bywa używana jako precyzyjne pojęcie naukowo-techniczne, a także jako hasło kojarzone popularnie z całością nie do końca rozumianego i niekontrolowanego przez użytkownika funkcjonowania aplikacji i urządzeń. Te nowe zjawiska prowokują także do poszerzonych refleksji na temat zjawiska bardziej generalnego, jakim jest komunikacja społeczna w sprzężeniu z intensywnym rozwojem różnych technologii komunikacyjnych, nie tylko tych bezpośrednio związanych ze sztuczną inteligencją. Można zaryzykować stwierdzenie, że intensyfikacja rozwoju sztucznej inteligencji, a jednocześnie intensyfikacja zainteresowania sztuczną inteligencją sprawia, że w większą determinacją przyglądamy się wszystkim aspektom zależności między komunikacją międzyludzką, w jej różnych przejawach, a wytworami komunikacyjnej rewolucji technologicznej. Efektem takiej właśnie perspektywy badawczej, a także troski o człowieka w założonej rzeczywistości medialnej, jest niniejszy tom

Katarzyna Drąg 

Opis

ISBN
978-83-8354-061-0
rok wydania
2024
ilość stron
344
format
165x230 mm
oprawa
miękka
Wydawnictwo
Wydawnictwo Biblos
Redakcja
Katarzyna Drąg

Zobacz także

30,00 zł

DIALOG W MEDIACH OD FIKCJI DO SHOW

Dodaj do koszyka
29,00 zł

Etyka mediów – utopia czy powinność

Dodaj do koszyka
49,90 zł

Godność osoby w mediach – media godne osoby

Dodaj do koszyka