Etyka mediów – utopia czy powinność

29,00 zł
Ilość

Autorzy opracowań zamieszczonych w kolejnym, czternastym tomie serii „Etyka Mediów” starają się odpowiedzieć na pytania o wpływ teorii etyki mediów na praktykę życia oraz o skuteczność mechanizmów regulacji etycznych w praktyce medialno-dziennikarskiej. Podejmują ponadto dyskusję nad wartościami obecnymi we współczesnych mediach, a także odkrywają i wskazują sposoby promocji wartości medialnych służących dobru człowieka i społeczności, dostarczając w ten sposób impulsów do przezwyciężania dużych niespójności czy niekonsekwencji między etyką mediów w teorii i praktyce.

Nowy
ISBN
978-83-7793-482-1
Autor
ks. Michał Drożdż, Katarzyna Drąg
rok wydania
2018
ilość stron
316
format
B5

Producent: Wydawnictwo Diecezji Tarnowskiej Biblos

Dane kontaktowe

Pl. Św. Jana Pawła II 2

33-100 Tarnów

e-mail: dzial.handlowy@biblos.pl

Informacje o dostawie

Poczta Polska list rejestrowany - do 5 dni roboczych (darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 222 zł) - 12,00 zł

Kurier DPD - dostawa do 3 dni roboczych - 15,00 zł

Kurier DPD - płatność przy odbiorze - dostawa do 3 dni roboczych - 19,00 zł

Odbiór osobisty (Tarnów, Pl. św. Jana Pawła II 2) - Odbiór w księgarni - Darmowa

InPost Kurier - dostawa do 3 dni roboczych - 15,00 zł

InPost Paczkomat - dostawa do 3 dni roboczych - 13,00 zł