Etyka mediów – utopia czy powinność
search
  • Etyka mediów – utopia czy powinność

Etyka mediów – utopia czy powinność

ks. Michał Drożdż, Katarzyna Drąg
29,00 zł

Informacje o dostawie
Poczta Polska list rejestrowany
Do 5 dni roboczych (darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 222 zł)
12,00 zł
Kurier DPD
Dostawa do 3 dni roboczych
15,00 zł
Kurier DPD płatność przy odbiorze
Dostawa do 3 dni roboczych
19,00 zł
Odbiór osobisty (Tarnów, ul. Mościckiego 5)
Odbiór w księgarni
Darmowa
InPost Kurier
15,00 zł
InPost Paczkomat
13,00 zł

Autorzy opracowań zamieszczonych w kolejnym, czternastym tomie serii „Etyka Mediów” starają się odpowiedzieć na pytania o wpływ teorii etyki mediów na praktykę życia oraz o skuteczność mechanizmów regulacji etycznych w praktyce medialno-dziennikarskiej. Podejmują ponadto dyskusję nad wartościami obecnymi we współczesnych mediach, a także odkrywają i wskazują sposoby promocji wartości medialnych służących dobru człowieka i społeczności, dostarczając w ten sposób impulsów do przezwyciężania dużych niespójności czy niekonsekwencji między etyką mediów w teorii i praktyce.

Opis

ISBN
978-83-7793-482-1
Autor
ks. Michał Drożdż, Katarzyna Drąg
rok wydania
2018
ilość stron
316
format
B5
Nowy produkt