Autorzy opracowań zamieszczonych w kolejnym, czternastym tomie serii „Etyka Mediów” starają się odpowiedzieć na pytania o wpływ teorii etyki mediów na praktykę życia oraz o skuteczność mechanizmów regulacji etycznych w praktyce medialno-dziennikarskiej. Podejmują ponadto dyskusję nad wartościami obecnymi we współczesnych mediach, a także odkrywają i wskazują sposoby promocji wartości medialnych służących dobru człowieka i społeczności, dostarczając w ten sposób impulsów do przezwyciężania dużych niespójności czy niekonsekwencji między etyką mediów w teorii i praktyce.
Producent: Wydawnictwo Diecezji Tarnowskiej Biblos
Dane kontaktowe
Pl. Św. Jana Pawła II 2
33-100 Tarnów
e-mail: dzial.handlowy@biblos.pl
Informacje o dostawie
Poczta Polska list rejestrowany - do 5 dni roboczych (darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 222 zł) - 12,00 zł
Kurier DPD - dostawa do 3 dni roboczych - 15,00 zł
Kurier DPD - płatność przy odbiorze - dostawa do 3 dni roboczych - 19,00 zł
Odbiór osobisty (Tarnów, Pl. św. Jana Pawła II 2) - Odbiór w księgarni - Darmowa
InPost Kurier - dostawa do 3 dni roboczych - 15,00 zł
InPost Paczkomat - dostawa do 3 dni roboczych - 13,00 zł
Produkty z kategorii
Zobacz wszystkie produkty z kategoriiKlienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również: