Menu
close
Pn-Pt 8.00-17.00
shopping_cart
Mój koszyk
Produkty: 0
menu
Etyka mediów – utopia czy powinność
ks. Michał Drożdż, Katarzyna Drąg
Autorzy opracowań zamieszczonych w kolejnym, czternastym tomie serii „Etyka Mediów” starają się odpowiedzieć na pytania o wpływ teorii etyki mediów na praktykę życia oraz o skuteczność mechanizmów regulacji etycznych w praktyce medialno-dziennikarskiej. Podejmują ponadto dyskusję nad wartościami obecnymi we współczesnych mediach, a także odkrywają i wskazują sposoby promocji wartości medialnych służących dobru człowieka i społeczności, dostarczając w ten sposób impulsów do przezwyciężania dużych niespójności czy niekonsekwencji między etyką mediów w teorii i praktyce.
Opis
- ISBN
- 978-83-7793-482-1
- Autor
- ks. Michał Drożdż, Katarzyna Drąg
- rok wydania
- 2018
- ilość stron
- 316
- format
- B5
Nowy produkt