Prawda w mediach - między ideałem a iluzją?
Zawarte w niniejszej publikacji artykuły są rezultatem twórczych poszukiwań interdyscyplinarnych prowadzonych w ramach pracy badawczej „Sekcji Aksjologii Komunikowania” Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie. Dziękując Autorom zawartych w książce artykułów, Redaktorom, Wydawcom, Uniwersytetowi Papieskiemu Jana Pawła II w Krakowie, Zarządowi Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, Małopolskiemu Urzędowi Marszałkowskiemu w Krakowie za łaskawe wsparcie serii "Etyka mediów" i niniejszej publikacji, oraz wszystkim Czytelnikom, którzy sięgną po naszą książkę, mamy nadzieję, że prezentowane w niej myśli staną się inspiracją do twórczego myślenia, konfrontacji własnych poszukiwań prawdy i jej rozumienia we współczesnej cywilizacji medialnej z rezultatami naszych badawczych poszukiwań, a także staną się impulsem do odkrywania prawdy o współczesnym świecie mediów i ich wysiłkach poszukiwania i przekazywania prawdy. (ze wstępu)
Opis
- ISBN
- 978-83-733285-1-8
- Autor
- ks. Michał Drożdż
- rok wydania
- 2010
- ilość stron
- 316
- format
- B5