search

Prawda w mediach - między ideałem a iluzją?

ks. Michał Drożdż
18,90 zł

Informacje o dostawie
Poczta Polska list rejestrowany
Do 5 dni roboczych (darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 222 zł)
12,00 zł
Kurier DPD
Dostawa do 3 dni roboczych
15,00 zł
Kurier DPD płatność przy odbiorze
Dostawa do 3 dni roboczych
19,00 zł
Odbiór osobisty (Tarnów, ul. Mościckiego 5)
Odbiór w księgarni
Darmowa
InPost Kurier
15,00 zł
InPost Paczkomat
13,00 zł

Zawarte w niniejszej publikacji artykuły są rezultatem twórczych poszukiwań interdyscyplinarnych prowadzonych w ramach pracy badawczej „Sekcji Aksjologii Komunikowania” Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie. Dziękując Autorom zawartych w książce artykułów, Redaktorom, Wydawcom, Uniwersytetowi Papieskiemu Jana Pawła II w Krakowie, Zarządowi Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, Małopolskiemu Urzędowi Marszałkowskiemu w Krakowie za łaskawe wsparcie serii "Etyka mediów" i niniejszej publikacji, oraz wszystkim Czytelnikom, którzy sięgną po naszą książkę, mamy nadzieję, że prezentowane w niej myśli staną się inspiracją do twórczego myślenia, konfrontacji własnych poszukiwań prawdy i jej rozumienia we współczesnej cywilizacji medialnej z rezultatami naszych badawczych poszukiwań, a także staną się impulsem do odkrywania prawdy o współczesnym świecie mediów i ich wysiłkach poszukiwania i przekazywania prawdy. (ze wstępu)

Opis

ISBN
978-83-733285-1-8
Autor
ks. Michał Drożdż
rok wydania
2010
ilość stron
316
format
B5
Nowy produkt