Nowy
:
Etyka mediów
:
Książki
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
MEDIA W DIALOGU MURY CZY MOSTY
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
ISBN | 978-83-7793-287-2 |
rok wydania | 2015 |
ilość stron | 410 |
format | B5 |
Michał Drożdż
Media w dialogu – mury czy mosty
1. Walor mediów w dialogu społecznym
Michał Drożdż
Budować mosty – etyczna powinność medialnego dialogu
Wojciech Furman
Czy dziennikarze sprzyjają dyskusji?
Mariusz Makowski
Zaangażowanie społeczne czy imitacja żurnalistyki? O dziennikarstwie obywatelskim
Olga Dąbrowska-Cendrowska
„Rozgadana telewizja” – specyfika rozmów w polskich programach śniadaniowych
Ewa Nowak
Strategie kooperacyjne i konfrontacyjne w dyskursie politycznym w Polsce na przykładzie telewizyjnych programów publicystycznych
2. Media a dialog obywatelski
Maja Megier
Demokracja i dialog obywatelski
Elżbieta Czarny-Drożdżejko
Prawna regulacja dialogu w mediach publicznych na podstawie przepisów ustawy o radiofonii i telewizji
Katarzyna Myślińska
Jawność rozprawy karnej dla mediów jako przejaw społecznej zasady sprawiedliwego dostępu do informacji
Agnieszka Szuta
Tabloidyzacja sfery społeczno-politycznej jako przykład dezintegracyjnej roli mediów
3. Konteksty kulturowe zmediatyzowanego dialogu
Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Komunikowanie wielomodalne a dialog międzypokoleniowy i transmisja wiedzy w społeczeństwie zmediatyzowanym
Sławomir Soczyński
Znajomość tabu ważnym elementem dialogu kulturowego z poszanowaniem godności człowieka i zasady sprawiedliwości
Łukasz Wróblewski
Media, symulacje a wstręt w „Między nami dobrze jest” Doroty Masłowskiej
Małgorzata Czapiga
Między światem starych mistrzów a współczesnością – dialog według „Sztucznych Fiołków”
Władysław Kądziołka
Dialog w rodzinie w kontekście mediów
4. Medialna matryca dialogu społecznego
Agnieszka Trela
Wizerunek osób niepełnosprawnych w mediach
Ewa Zachwiej
Rational Debate or Prejudice? Negative Image of Polish Emigrants in British Media. Analysis of the Chosen British News Websites and Daily Newspapers
Joanna Sosnowska
Telewizyjny dialog międzypokoleniowy
Kamila Rączy
Strategie narracji i dialogu w serialu „Dexter”
Arkadiusz Nyzio
Zagrożenia demokracji według „Gazety Wyborczej”. Ilościowa analiza treści
5. Public relations i kampanie reklamowe w dialogu społecznym
Monika Kaczmarek-Śliwińska
Rola public relations w tworzeniu wartości współczesnego forum dialogu społecznego w przestrzeni social media
Klaudia Cymanow-Sosin
Dialog jako forma maksymalizacji skuteczności działań w zakresie public relations Kościoła katolickiego – wyniki badań
Wojciech Maguś
Spin doctoring – kontrowersje wokół zagadnienia
Magdalena Pataj
Wartość dialogu w rodzinie – analiza wybranych kampanii społecznych w Polsce