Kościół w kryzysie? Crisis management w Kościele w Polsce
Książka odpowiada na pytanie o możliwości zastosowania metody, techniki i narzędzi public relations w „zarządzaniu kryzysami eklezjalnymi” w Polsce w epoce mediów elektronicznych. Przedmiotem refleksji stały się sytuacje kryzysowe w Kościele polskim po 1989 r. w zakresie makro-, a więc o zasięgu krajowym lub diecezjalnym, zaś nade wszystko chodzi o zbadanie ich w wymiarze medialnym.
Informacje o dostawie
Poczta Polska list rejestrowany - do 5 dni roboczych (darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 222 zł) - 12,00 zł
Kurier DPD - dostawa do 3 dni roboczych - 15,00 zł
Kurier DPD - płatność przy odbiorze - dostawa do 3 dni roboczych - 19,00 zł
Odbiór osobisty (Tarnów, ul. Mościckiego 5) - Odbiór w księgarni - Darmowa
InPost Kurier - dostawa do 3 dni roboczych - 15,00 zł
InPost Paczkomat - dostawa do 3 dni roboczych - 13,00 zł
Produkty z kategorii
Wyjątkowi bohaterowie
Krzyż drewniany
Eddington i teoria względności
Boża sieć Wi–Fi
Kocham kobietę, którą jestem
Muzeum Diecezjalne w Tarnowie
Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również: