Najnowszy, dziewiętnasty tom serii "Etyka Mediów", poświęcony jest podmiotowemu wymiarowi świata współczesnych mediów i komunikacji społecznej. W centrum uwagi autorów znaleźli się zatem ludzie, którzy w różny sposób i w zróżnicowanej skali uczestniczą w tworzeniu, użytkowaniu i wykorzystaniu narzędzi postępu technologicznego w mediosferze. Czy jednak ludzie tworzący dzięki nowoczesnej technologii przekaz medialny pamiętają, że odbiorcami tych treści są konkretni ludzie, a nie tylko anonimowe grupy konsumentów o uśrednionej wrażliwości? Temu miedzy innymi zagadnieniu poświęcony jest niniejszy tom.
Producent: Biblos
Wydawnictwo Diecezji Tarnowskiej Biblos
Dane kontaktowe
Pl. Św. Jana Pawła II 2
33-100 Tarnów
e-mail: dzial.handlowy@biblos.pl
Informacje o dostawie
Poczta Polska list rejestrowany - do 5 dni roboczych (darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 222 zł) - 12,00 zł
Kurier DPD - dostawa do 3 dni roboczych - 16,00 zł
Kurier DPD - płatność przy odbiorze - dostawa do 3 dni roboczych - 19,00 zł
Odbiór osobisty (Tarnów, Pl. św. Jana Pawła II 2) - Odbiór w księgarni - Darmowa
InPost Kurier - dostawa do 3 dni roboczych - 15,00 zł
InPost Paczkomat - dostawa do 3 dni roboczych - 14,90 zł
Produkty z kategorii