search

Ludzie mediów - media to ludzie

44,90 zł

Informacje o dostawie
Poczta Polska (przesyłka listowa nierejestrowana)
Do 5 dni roboczych (darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 100 zł)
7,00 zł
Kurier DPD
Dostawa do 3 dni roboczych
15,00 zł
Kurier DPD płatność przy odbiorze
Dostawa do 3 dni roboczych
16,00 zł
Biblos
Odbiór w sklepie (Tarnów, ul. Mościckiego 5)
Darmowa
InPost Kurier
15,00 zł
InPost Paczkomat
13,00 zł

Najnowszy, dziewiętnasty tom serii "Etyka Mediów", poświęcony jest podmiotowemu wymiarowi świata współczesnych mediów i komunikacji społecznej. W centrum uwagi autorów znaleźli się zatem ludzie, którzy w różny sposób i w zróżnicowanej  skali uczestniczą w tworzeniu, użytkowaniu i wykorzystaniu narzędzi postępu technologicznego w mediosferze. Czy jednak ludzie tworzący dzięki nowoczesnej technologii przekaz medialny pamiętają, że odbiorcami tych treści są konkretni ludzie, a nie tylko anonimowe grupy konsumentów o uśrednionej wrażliwości? Temu miedzy innymi zagadnieniu poświęcony jest niniejszy tom.  

Opis

ISBN
978-83-7793-832-4
Redakcja
Michał Drożdż