ODPOWIEDZIALNOŚĆ W MEDIACH OD PRZYPADKU DO CELU
Kolejna pozycja w serii Etyka Mediów nosi tytuł: Odpowiedzialność w mediach – od przypadku do celu. Jest to zbiór artykułów na temat roli mediów we współczesnym świecie i ich odpowiedzialności za przekazywane treści. Autorzy, na przykładzie m.in. katastrofy smoleńskiej, w interesujący sposób poruszają problemy etyczne. Omawiają także zjawiska występujące w kulturze masowej. Książka kształtuje świadomość wielkiej odpowiedzialności mediów i ich wpływu na społeczeństwo, jest zatem skierowana do szerokiego grona czytelników.
Informacje o dostawie
Poczta Polska list rejestrowany - do 5 dni roboczych (darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 222 zł) - 12,00 zł
Kurier DPD - dostawa do 3 dni roboczych - 15,00 zł
Kurier DPD - płatność przy odbiorze - dostawa do 3 dni roboczych - 19,00 zł
Odbiór osobisty (Tarnów, ul. Mościckiego 5) - Odbiór w księgarni - Darmowa
InPost Kurier - dostawa do 3 dni roboczych - 15,00 zł
InPost Paczkomat - dostawa do 3 dni roboczych - 13,00 zł
Produkty z kategorii
MEDIA W DIALOGU MURY CZY MOSTY
Etyczne orientacje w mediosferze
Ludzie mediów - media to ludzie
WARTOŚĆ MEDIÓW OD WYZWAŃ DO SZANS
DOBRO W MEDIACH Z CIENIA DO ŚWIATŁA
DIALOG W MEDIACH OD FIKCJI DO SHOW
Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również: