Nowy
ks. Andrzej Baczyński (red.), ks. Michał Drożdż (red.)
:
Etyka mediów
:
Książki
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
ODPOWIEDZIALNOŚĆ W MEDIACH OD PRZYPADKU DO CELU
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Kolejna pozycja w serii Etyka Mediów nosi tytuł: Odpowiedzialność w mediach – od przypadku do celu. Jest to zbiór artykułów na temat roli mediów we współczesnym świecie i ich odpowiedzialności za przekazywane treści. Autorzy, na przykładzie m.in. katastrofy smoleńskiej, w interesujący sposób poruszają problemy etyczne. Omawiają także zjawiska występujące w kulturze masowej. Książka kształtuje świadomość wielkiej odpowiedzialności mediów i ich wpływu na społeczeństwo, jest zatem skierowana do szerokiego grona czytelników.
ISBN | 978-83-7793-046-5 |
rok wydania | 2012 |
ilość stron | 416 |
format | B5 |
Andrzej Baczyński, Michał Drożdż
Odpowiedzialność od przypadku do celu
1. BYĆ ODPOWIEDZIALNYM W MEDIACH
Michał Drożdż
Odpowiedzialność w mediach – odpowiedzialność mediów
Wojciech Misztal
Odpowiedzialność: niezbędna pomoc czy uciążliwa przeszkoda? Przyczynek do relacji między chrześcijaństwem i mediami
Jan Wadowski
Informacja i odpowiedzialność. Kryzys odpowiedzialności w technologicznym społeczeństwie sieci
Henryk Pietrzak
Podmiotowość w przestrzeni medialnej – nowe aspekty
2. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ETYCZNA– MODELE I NORMY
Izabella Andrzejuk
Mieczysława Gogacza etyka chronienia osób jako podstawa dla etyki zawodu dziennikarza
Mirosław Lakomy
Media whistleblowingowe a odpowiedzialność
Jozef Darmo
Etika médií v „galaxiách” svetovej globalizácie
Zbigniew Waleszczuk
Wem dienen die Medien? Verantwortung im Internetzeitalter
3. ODPOWIEDZIALNOŚĆ DZIENNIKARSKA
Dorota Bis
Journalism – liability for publicizing or manipulating media coverage?
Michalina Szczepańska
Punktowa analiza czynników wewnętrznych jako próba zmierzenia odpowiedzialności treści audycji radiowych
Maria Kołtunowska
Wrażliwość czy odrodzenie moralne mediów? Dziennikarze w sytuacji żałoby narodowej – po śmierci Jana Pawła II i po katastrofie smoleńskiej
Michał Albert
Sposoby i przyczyny prezentowania wydarzeń politycznych w czasopiśmie „Zrno” z perspektywy odpowiedzialności mediów
4. OBLICZA ODPOWIEDZIALNOŚCI W PRAKTYCE MEDIÓW
Andrzej Baczyński
Źródła kryzysu współczesnej telewizji
Jolanta Zaręba
Between journalism and advertising
Viera Lehoczká
Trends in Post-modern Civilization and Media Communication Competencies
Agnieszka Całek
Magia odpowiedzialności rozproszonej. Etyczny aspekt funkcjonowania marek konwergentnych na przykładzie „Harry’ego Pottera”
5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ WOBEC WYZWAŃ RYNKU I TECHNOLOGII
Mariusz Makowski
O imitowaniu. Reklama i media: każdy w cudzych butach
Wacław Branicki
Odpowiedzialność w relacjach zapośredniczonych przez technologię
Joanna Mysona Byrska
Reklama i społeczeństwo konsumpcyjne. Nowy wyzysk w ujęciu Jeana Baudrillarda
Krzysztof Serafin
„Dekonstrukcja” podmiotu odpowiedzialności w wirtualności mediów elektronicznych
6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ A MISJA PUBLICZNA
Paweł Kostecki
Media narzędziem budowania pokoju w refleksji Jana Pawła II
Ladislav Volko
Media słowackie – oczekiwanie na odpowiedzialność
Dorota Mazur
Odpowiedzialność ewangelizacyjna mediów katolickich
Agnieszka Noga-Dąbrowska
Teoria odpowiedzialności społecznej wobec działań public relations w mediach