Zaufanie do mediów – między brakiem a naiwnością
search
  • Zaufanie do mediów – między brakiem a naiwnością

Zaufanie do mediów – między brakiem a naiwnością

ks. Michał Drożdż
39,00 zł

Informacje o dostawie
Poczta Polska list rejestrowany
Do 5 dni roboczych (darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 222 zł)
12,00 zł
Kurier DPD
Dostawa do 3 dni roboczych
15,00 zł
Kurier DPD płatność przy odbiorze
Dostawa do 3 dni roboczych
19,00 zł
Odbiór osobisty (Tarnów, ul. Mościckiego 5)
Odbiór w księgarni
Darmowa
InPost Kurier
15,00 zł
InPost Paczkomat
13,00 zł

Szesnasty tom serii wydawniczej „Etyka Mediów” poświęcony jest zagadnieniu zaufania wobec mediów. Autorzy poszczególnych artykułów zamieszczonych w niniejszej publikacji starają się ukazać rolę zaufania w przestrzeni medialnej w podwójnym aspekcie: zaufania do mediów oraz zaufania w mediach. Prezentowane refleksje, analizy i badania są ponadto głosem w dyskusji nad różnymi wymiarami zaufania w mediosferze, stanowiącego wyznacznik jakości relacji społecznych, jak i jakości samych mediów.

Opis

ISBN
978-83-7793-648-1
Autor
ks. Michał Drożdż
rok wydania
2019
ilość stron
388
format
B5
Nowy produkt