Menu
close
Pn-Pt 8.00-17.00
shopping_cart
Mój koszyk
Produkty: 0
menu
Zaufanie do mediów – między brakiem a naiwnością
ks. Michał Drożdż
Szesnasty tom serii wydawniczej „Etyka Mediów” poświęcony jest zagadnieniu zaufania wobec mediów. Autorzy poszczególnych artykułów zamieszczonych w niniejszej publikacji starają się ukazać rolę zaufania w przestrzeni medialnej w podwójnym aspekcie: zaufania do mediów oraz zaufania w mediach. Prezentowane refleksje, analizy i badania są ponadto głosem w dyskusji nad różnymi wymiarami zaufania w mediosferze, stanowiącego wyznacznik jakości relacji społecznych, jak i jakości samych mediów.
Opis
- ISBN
- 978-83-7793-648-1
- Autor
- ks. Michał Drożdż
- rok wydania
- 2019
- ilość stron
- 388
- format
- B5
Nowy produkt