Nowy
:
Etyka mediów
:
Książki
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
Zaufanie do mediów – między brakiem a naiwnością
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Szesnasty tom serii wydawniczej „Etyka Mediów” poświęcony jest zagadnieniu zaufania wobec mediów. Autorzy poszczególnych artykułów zamieszczonych w niniejszej publikacji starają się ukazać rolę zaufania w przestrzeni medialnej w podwójnym aspekcie: zaufania do mediów oraz zaufania w mediach. Prezentowane refleksje, analizy i badania są ponadto głosem w dyskusji nad różnymi wymiarami zaufania w mediosferze, stanowiącego wyznacznik jakości relacji społecznych, jak i jakości samych mediów.
ISBN | 978-83-7793-648-1 |
rok wydania | 2019 |
ilość stron | 388 |
format | B5 |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Michał Drożdż
Zaufać i być zaufanym
I. Zaufanie do mediów jako wartość – podstawy i konteksty
Michał Drożdż
Bycie godnym zaufania w relacjach społecznych
Jerzy Jastrzębski
Dlaczego nie możemy wierzyć mediom? Dlaczego musimy wierzyć mediom?
Grażyna Osika
Strategia konfirmacyjna jako kryterium zaufania
Maja Bednarska
Fenomenologia zaufania w mediach. Próba opisu metodologii badawczej zjawiska zaufania w mediach
Anita Kwiatkowska
Prawda jako podstawa zaufania. Analiza orzeczeń Rady Etyki Mediów dotyczących zasady prawdy
II. Zaufanie do dziennikarzy i do ich przekazów
Wojciech Furman
Czy fake news szkodzą zaufaniu do przekazów dziennikarskich?
Dariusz Raś
Moda na fake news nie zaczęła się w newsroomie. Infoetyka w dobie Internetu
Mariusz Makowski
Rzetelność przekazu obrazowego w pracy fotoreporterskiej – uwarunkowania, szanse, zagrożenia
Lidia Pokrzycka
Społeczeństwo islandzkie a media. Zaufanie czy sceptycyzm
III. Zaufanie w nowych mediach
Tomasz Goban-Klas
Dekompozycja sfery publicznej w erze nowych mediów
Justyna Skrzypnik
Zaufanie użytkowników do wyszukiwarki Google a TrustRank
Magdalena Danek
Media społecznościowe – współczesna agora czy anarchia?
Izabela M. Bogdanowicz
Czy te zdjęcia mogą kłamać? Zaufanie do nowych mediów
IV. Zaufanie w reklamie i public relations
Klaudia Cymanow-Sosin
Od łatwowierności do wiarygodności – zaufanie w reklamowych kampaniach wizerunkowych z wykorzystaniem influencer marketingu
Anna Kurzak-Mabrouk
Zaufanie do zrównoważonej komunikacji marketingowej realizowanej w Internecie w świetle badań empirycznych
V. Filmowo-literackie konteksty zaufania
Jacek Ostaszewski
O pożytkach płynących z… nadużywania zaufania w kinie współczesnym
Piotr Lehr-Spławiński
Literacka i filmowa wielojęzyczność jako kwestia zaufania
Marta Bolińska
Konfesyjność (w obliczu) nowych mediów. Proza Marty Fox
Kamila Rączy
7 motywów zaufania w serialu „Młody Papież”
VI. Zaufanie do mediów w kontekście społecznym
Maksymilian Czaja
Globalizacja mediów masowych i ich jakość a kryzys zaufania
Dorota Narewska
Zaufanie do instytucji papiestwa w dobie migracji i islamskiego terroryzmu