Zaufanie do mediów – między brakiem a naiwnością

39,00 zł
Ilość

Szesnasty tom serii wydawniczej „Etyka Mediów” poświęcony jest zagadnieniu zaufania wobec mediów. Autorzy poszczególnych artykułów zamieszczonych w niniejszej publikacji starają się ukazać rolę zaufania w przestrzeni medialnej w podwójnym aspekcie: zaufania do mediów oraz zaufania w mediach. Prezentowane refleksje, analizy i badania są ponadto głosem w dyskusji nad różnymi wymiarami zaufania w mediosferze, stanowiącego wyznacznik jakości relacji społecznych, jak i jakości samych mediów.

Nowy
ISBN
978-83-7793-648-1
Autor
ks. Michał Drożdż
rok wydania
2019
ilość stron
388
format
B5

Informacje o dostawie

Poczta Polska list rejestrowany - do 5 dni roboczych (darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 222 zł) - 12,00 zł

Kurier DPD - dostawa do 3 dni roboczych - 15,00 zł

Kurier DPD - płatność przy odbiorze - dostawa do 3 dni roboczych - 19,00 zł

Odbiór osobisty (Tarnów, ul. Mościckiego 5) - Odbiór w księgarni - Darmowa

InPost Kurier - dostawa do 3 dni roboczych - 15,00 zł

InPost Paczkomat - dostawa do 3 dni roboczych - 13,00 zł