Nowy
:
Etyka mediów
:
Książki
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
PRYWATNOŚĆ W SIECI – DOBRO OSOBISTE CZY SPOŁECZNE
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
ISBN | 978-83-7793-384-8 |
rok wydania | 2017 |
ilość stron | 310 |
format | B5 |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Michał Drożdż
Prywatność usieciowiona?
1. Granice prywatności w mediach
Michał Drożdż
Człowiek w sieci – korelacje czy osaczenie?
Mariusz Wojewoda
Etyka cnót w sferze medialnej i prywatnej
Klaudia Cymanow-Sosin
Od medialnych obszarów przemilczeń po onkocelebrytyzm. Studium przypadku ks. Jana Kaczkowskiego
Dorota Bis
Uwarunkowania ekskluzji cyfrowej i formy jej przeciwdziałania
2. Prywatność w przestrzeni nowych technologii medialnych
Grażyna Osika
„Polityka prywatności” użytkowników nowych mediów – uwarunkowania kompetencyjne
Barbara Koc-Kozłowiec
Prywatność w Internecie w percepcji użytkowników
Paweł Kaszuba
Cyberprzestrzenne zagrożenia dla prywatności i realnej tożsamości
Paulina Biegaj
Język w nowych mediach jako narzędzie kreacji „złego” świata
3. Prywatność w social mediach
Wojciech Misztal
Razem będąc sobą: dorobek religii a współczesna kwestia privacy w mediach społecznościowych
Paulina Guzik
Funkcje mediów społecznościowych podczas Arabskiej Wiosny
Łukasz Wróblewski
W lustrze Facebooka. O zaniku prywatności i potrzebie upublicznienia w „The Social Network” Davida Finchera
Paweł Wieczorek
Walka algorytmu z użytkownikiem, czyli jak social media rządzą informacją
4. Prywatność jako wyzwanie dla dziennikarstwa
Joanna Sosnowska
Życie jak scenariusz, scenariusz jak życie – prywatność w schematach tworzenia programów telewizyjnych
Marek Chyliński
Mechanizmy odpowiedzialności dziennikarstwa i mediów
Aneta Wójciszyn-Wasil
Formy personalizacji wypowiedzi w przekazie radiowym
Terézia Rončáková
Úloha osobných príbehov homosexuálnych párov v mediálnom diskurze pred slovenským referendom o rodine