• Nowy
search

Prawdziwe Media - Prawda i uczciwość w mediach

Informacje o dostawie
Poczta Polska
Do 5 dni roboczych (darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 100 zł)
6,99 zł
Kurier DPD
Dostawa do 3 dni roboczych
15,00 zł
Kurier DPD płatność przy odbiorze
Dostawa do 3 dni roboczych
16,00 zł

Cieszymy się, że możemy oddać do rąk naszych stałych i nowych czytelników kolejną publikację z serii "Etyka Mediów", która jest zatytułowana Prawdziwe Media - prawda i uczciwość w mediach. Celem niniejszej monografii jest próba pokazania prawdy i uczciwości jako podstawowych wartości, na których winno się oprzeć funkcjonowanie mediów i wszelkie medialne działania człowieka. Prawda i uczciwość są tymi wartościami, które stanowią wyznacznik i probierz prawdziwych mediów.

Współczesne media nie tylko odzwierciedlają rzeczywistość, ale ją także kreują poprzez informacje, opinie i komentarze. We współczesnej przestrzeni medialnej obserwujemy z niepokojem negatywne zjawiska naruszania prawdy. Bezkarne fałszowanie rzeczywistości i manipulacyjna stronniczość opinii nie tylko naruszają standardy prawdy, ale wprost podważają fundamenty ludzkiej uczciwości. Ta negatywna tendencja musi być zatrzymana przez etykę mediów. Dlatego troszcząc się o poprawę jakości współczesnej mediosfery, mamy nadzieję, że nasza publikacja będzie małym impulsem do przywracania należnego szacunku dla prawdy i uczciwości we wszelkich działaniach medialnych i przyczyni się do wyzwalania koniecznych i skutecznych mechanizmów etycznego sprzeciwu wobec zjawisk ironizowania i lekceważenia prawdy oraz przyzwyczajanie się do nieuczciwości.

(Michał Drożdż, wstęp)

Opis

ISBN
978-83-7793-831-7
Redakcja
Michał Drożdż, Sławomir Soczyński
Nowy produkt