MĄDROŚĆ MEDIÓW MEANDRY WIEDZY I GŁUPOTY Zobacz większe

MĄDROŚĆ MEDIÓW MEANDRY WIEDZY I GŁUPOTY

Nowy

ks. Michał Drożdż

: Etyka mediów
: Książki

32,00 zł

Więcej informacji

ISBN 978-83-7793-285-8
rok wydania 2015
ilość stron 314
format B5

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

MĄDROŚĆ MEDIÓW MEANDRY WIEDZY I GŁUPOTY

MĄDROŚĆ MEDIÓW MEANDRY WIEDZY I GŁUPOTY

Spis treści

Michał Drożdż
Mądrość mediów – meandry wiedzy i głupoty


1. Mądrość mediów – iluzja czy rzeczywistość?

Michał Drożdż
Meandry irracjonalności w poznawaniu mediów

Wojciech Misztal
Rola duchowego potencjału mediów w świetle orędzi papieża Benedykta XVI na Światowe Dni Środków Społecznego Przekazu

Maja Megier
Mądrość i głupota mediów globalnych

Andrzej Zwoliński
Meeting in the Electronic Crowd

Janusz Bohdziewicz
Koniec filozofii i zadanie myślenia w rzeczywistości medialnie rozszerzonej – remiks


2. Myślenie w mediach – etyczna powinność

Maciej Kledzik
Dziennikarze telewizji publicznej wobec zasad etycznych TVP SA

Monika Kaczor
Językowy obraz pojęć związanych z etyką społeczną z perspektywy estetycznej (na przykładzie przekazów prasowych)

Katarzyna Cikała
Pomiędzy racjonalnością a głupotą. Racjonalność w mediach w dobie „celebrities”

Tomasz Kornecki
Prawda jako wartość w przekazie medialnym w świetle encykliki ojca św. Franciszka „Lumen fidei”


3. Nowe media – nowa mądrość?

Tomasz Goban-Klas
Smartfon – krynica mądrości czy strumień głupoty?

Jerzy Jastrzębski
Mądrość i głupota mediów alternatywnych

Barbara Koc-Kozłowiec
Emotikony w komunikacji językowej pisemnej w sieci

Mirosław Lakomy, Lilianna Lakomy
Trywializacja dyskursu politycznego w nowych mediach

Jakub Żurawski
Zjawisko degradacji treści przekazów jako możliwa konsekwencja funkcjonowania serwisów Web 2.0


4. Meandry mądrości ekspertów medialnych

Monika Kaczmarek-Śliwińska
Skuteczność i etyka „public relations” – rozważania o praktyce i aksjologii

Joanna Sosnowska
Mądrość czy przemądrzałość? O roli eksperta w programach telewizyjnych

Marcelina Szumer
Celebrytyzacja ekspertów. Czy komentatorem wydarzeń medialnych zostaje się dzięki kompetencjom, czy przez przypadek?

Mariusz Makowski
„Expedio, divino et curto”. Rola specjalisty w telewizyjnych programach informacyjnych