search

WARTOŚCI W MEDIACH Z DOLIN NA SZCZYTY

ks. Michał Drożdż, ks. Andrzej Baczyński
34,00 zł

Informacje o dostawie
Poczta Polska (przesyłka listowa nierejestrowana)
Do 5 dni roboczych (darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 100 zł)
7,00 zł
Kurier DPD
Dostawa do 3 dni roboczych
15,00 zł
Kurier DPD płatność przy odbiorze
Dostawa do 3 dni roboczych
16,00 zł
Biblos
Odbiór w sklepie (Tarnów, ul. Mościckiego 5)
Darmowa
InPost Kurier
15,00 zł
InPost Paczkomat
13,00 zł

Tematem kolejnego tomu z serii „Etyka Mediów” są „wartości w mediach”. Dzisiejszy świat w dużej mierze zależy od mediów, a ich kształt zależy przede wszystkim od propagowanych przez nie wartości oraz od jakości i wartości samych mediów. Prezentowane w tomie artykuły są rezultatem badań na ten temat, a jednocześnie stanowią forum dyskusji nad obecnymi w nich wartościami. Odkrywają one też i wskazują sposoby promocji wartości medialnych służących dobru człowieka i społeczności. Prezentowane artykuły są próbą odpowiedzi, z różnych perspektyw medioznawczych, między innymi, na następujące problemy: wartości w mediach – jakość, odpowiedzialność, powinność itd.; wartości w formach i treściach medialnych; różne oblicza i odsłony wartości i antywartości; wyzwania i zagrożenia medialnym złem – komunikowanie „antywartości”; komunikacja wartości jako miara „misyjności” mediów; media jako wartość społeczna i cywilizacyjna itd.; komercjalizacja i marketing wartości; wartości w Internecie i cyberprzestrzeni; wartość wizerunku – public relations a wartości; wartościowy dziennikarz i „wartościowe” dziennikarstwo; troska o wartości w cywilizacji medialnej itd.

Opis

ISBN
978-83-7793-105-9
Autor
ks. Michał Drożdż, ks. Andrzej Baczyński
rok wydania
2013
ilość stron
376
format
B5
Nowy produkt